Nu är helgen slut.

Och jag hade skrivit ett halvt inlägg om igårkväll och tidig morgon när jag la mig, för att sen komma åt en jävla skitknapp på datorn och backa utan att något blev sparat. Bajsblogg!

Idag har det varit mys med "extrafamiljen", hans föräldrar + syster. Nu sitter vi här, båda jävligt döda - mest jag dock, efter att ha somnat vid halv 7 på morgonen ska vi chilla ner oss framför en film och cheese n onion chips. Mumma!
Imorgon är det en ny dag och ännu en dag på ikea. Kommer vara nöjd när dagen är klar.

Nu är filmen klar. Och jag ska kissa.
God natt världen. Puss.


Imorgon är det exakt 5 månader sedan sedan ja vad ska man säga, hur ska man förklara?
Sedan jag insåg att jag inte kunde låta bli, vare sig jag ville eller inte.
Eller som Phil Collins säger - I can't fight this feeling anymore.. (vi ignorerar fortsättningen av texten)

Kommentarer
Postat av: Märy

Åh köp grejer åt mig med ;) eller låtsas:) jag vill med dit med dig!!

2011-10-17 @ 10:47:28
URL: http://mmhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0