Tjolahopp!

Kan ju säga att den här appen funkat värdelöst för mig och därför jag inte bloggat överdrivet mycket de senaste dagarna.
Sen tog mullva tillbaka sin dator för några dagar sen också, förvisso är de problemet löst nu när världens bästa pv kom hem med världens bästa present till mig.
Min egna nya jättetunna o fina dator. Så jag kan ha något att plugga på igen. Vilket jag även ska göra, sååå fooort jag orkar starta dagen på riktigt.
Just idag är vi extra lata. Börjar dagen med disney channel, skönt.. Men måste snart röra på mig.

Puss


Kommentarer
Postat av: märy

varför kan du inte blogga från mobilen?

2011-10-13 @ 22:28:16
Postat av: Melisa

Venne krånglar som fan här.. Typ vill inte laddas upp även om jag försökte femtielva gånger så ibland ger jag upp

2011-10-15 @ 03:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0