Happy B-day Me!

Igår var det min 22:a födelsedag och jag hade nog världens bästa födelsedag. Världens bästa pojkvän gav mig världens bästa present, jag och bror flög ballong igår. Och det var en riktigt nice upplevelse att se sthlm 200m upp i luften. Det som överraskade mest var att trots man var så högt upp så hördes det från marken för mitt i tystnaden hörde man "bäää" och alla dog av garv. 
Nej men det var en underbar dag. Natten till födelsedagen (de stunder mobilen inte vibrerade) så fick jag höra världens finaste kärleksförklaring.
Nu ska jag städa undan här för ikväll bjuder kusin på födelsedagsmiddag. Ska bli mys!
Bilder och sånt underbart kommer när jag inte glömmer kameran hos babys föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0