Nu du.

Ligger i sängen och inser hur mycket mitt liv förändrats på så himla kort tid. Och jag hänger inte alls med i svängarna, ofta så frågar jag mig själv hur jag kom hit - det här var väl inte planen? Nej, men sen kan man inte alltid leva utifrån sina planer (trots att jag försökt göra det hela mitt liv men ändå alltid misslyckats).
Det enda du själv kan göra är välja hur ditt liv ska gå, och just nu har vissa saker i mitt liv blivit lite väl försummade och jag måste måste måste anstränga mig för att klara av att ta tag i dem. Om inte idag så blir det imorgon. Idag finns det inte så många timmar kvar för mig att fokusera mig på just den delen av mitt liv. Istället ska jag göra frukost, eller ja frukost borde jag väl ätit för länge sedan bara att jag varit lite för lat på just den fronten.
Jag har dessutom inte tillgång till det jag behöver för att lyckas påbörja det jag måste påbörja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0