ångest

Varför ska det vara SÅ JÄVLA SVÅRT att vakna? Har kommit in i en förjävlig cirkel. Vaknar efter 2-3 timmars sömn, det tar mig någon timme att somna om, sen sover jag 3-4 timmar till och det är helt omöjligt att vakna... Ångest.
Jag hatar att gå upp sent på dagen vid 1 liksom. Jag vill upp vid 10-11 som senast och ha en hel dag att se fram emot.. Men just nu är det enda jag hinner/orkar med jobb och sömn. Vilket också ger mig ångest. Jag och att jobba sena nätter går inte ihop längre, min sömn är alldeles för rubbad. Men snart är det semester, riktigt snart är det semester. Som jag ska njuta. Men fram tills dess är det bara att stå ut, nästa vecka blir inte lika jävlig. Så ska jag och baby unna oss en liten dejt för vi är lediga från jobbet halva veckan och jag börjar på mitt nya nästa torsdag. Woho!

Men nu ska jag gå upp o sen om jag hinner/orkar ta mig till gymmet.. Vilket jag tvivlar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0