Fredag? Torsdag? Lördag?

Ni vet känslan när man varken har koll på dagar eller datum under semestern, så är det just nu. Ingen aning vilket datum det är, hade jag inte vetat att det var lördag imorgonbitti hade jag förmodligen inte varit medveten om att det är fredag idag.
Just nu borde jag gå o städa upp i köket (kom nästan så långt men ändå inte riktigt sist) , och därefter spendera resten av kvällen med att läsa min bok , det gick inte heller som planerat tidigare idag.
Idag slog jag nog världsrekord i lägga-unge, lillfisen somnade på max sju minuter efter vi släckt lampan och sagt våra godnatt, utan nappen också att tillägga,. Förstår inte riktigt varför eller hur det skedde, men i did it! Möjligtvis att det var den mentala förberedelsen inför att efter andra boken var läst så skulle vi sova. Stolt Melisa. Men nu ska jag äta en till muffins som vi bakade igår och diska samtidigt och sen måste jag läsa.


Vid tidigare läsförsök idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0