Monday morning!

Och jag har redan megaångest inför att gå till jobbet idag. Enligt mitt schema så skulle jag vara ledig, men när jag messa Kristian igårkväll bad han mig komma in och jobba ändå, så nu blir det lite ångest på det hela.
Ligger dock i sängen med min frukost o funderar på om jag ska träna på gymmet eller ut o springa. Känns som att gymmet kan bli lite tight med tid, men det vore riktigt skönt att dra ett gympass ändå! Har lovat mig själv att jag måste komma igång med träningen på riktigt nu, därför måste jag verkligen anstränga mig nu också. Inga lama ursäkter.

Igårkväll var trevligt! Vi firade E's pappa, och ca två timmar efter vi kommit hem totaldäckade jag. Vet inte riktigt varför, men ända sens jag kommit hem från Bosnien har jag varit megatrött, mest hela tiden.. Somnar alltid vid 11-12 om kvällarna, sådär rolig flickvän. Måste kompensera för detta känner jag. Vet bara inte riktigt hur, men på något sätt så.

Nu rinner tiden iväg. Det får bli en löprunda!
Adjökens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0