Bedtime stories..

Snart är det dags för sängen, men kommer väl förmodligen inte kunna sova inatt igen utan bara lyssna på när mästaren av sovsmackandet kör sitt solo igen! Känns bra.

Vet inte vad mitt problem är. Kan inte vara pms ska inte ha min mens än. Kan dock vara nya p-piller. Men är så frustrerad nästan exakt hela tiden. Och känslig. Vill bara bråka känns det som. Känns som att något ÄR fel när något inte alls är fel. Vill bara få bort alla alla alla. Vill ligga och gråta tills det inte längre är fysiskt möjligt att gråta.
Jag hoppas de här känslorna går över snart så jag kan återgå till att vara mitt normala jag.. jag hatar mitt arga jag..

Här var jag lycklig melisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0