Dirty dancing!

Nu på torsdag ska jag och E på förhandsvisning av Dirty Dancing musikalen. För mig kommer det vara 2,5 timme av himmelriket. För E vet jag inte riktigt..  Men jag är så glad över att få gå på förmodligen årets bästa dejt - eller något sånt.

Nu däremot ska jag försöka klä på mig och börja fundera på dagens middag. Ikväll kanske det är lite träning som gäller. Sen ska jag även försöka klura ut varför kontrollen till boxen inte funkar. Det är lite irriterande när man bara kan titta på EN kanal, trots att man har massa fler. Speciellt när det är real housewifes of new jersey på tv.




'cause i've had the time of my life, and i owe it all to you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0