Frustrerad

Vet ni hur frustrerande det är att söka jobb efter jobb efter jobb efter jobb? Okej kanske inte så jättemånga. Men nu var jag och lämnade CV igår - first time ever jag går till ett ställe och lämnar CV.
Funderar på att skriva ut några fler så att jag kan lämna några någonstans imorgon inne i stan också. Men har spenderat lite tid nu på förmiddagen med att lägga upp mitt CV på olika siter på nätet och så kikar man på olika ställen vart de söker och så söker de i princip INGENSTANS.

Dagens höjdpunk blir ZUMBA ikväll. Frigöra lite endorfiner och svettas lite som en gris. Mysigt det där.
Nu ska jag dock gå och diska och byta om till vanliga kläder och vänta in resterande familjemedlemmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0