Lördag "morgon"

Jaja , idag gav jag mig själv en rejäl sovmorgon. Om jag ska vara ärlig ligger jag fortfarande kvar i sängen och drar mig.
Älsklingen har redan åkt iväg till jobbet, men hann pussa på mig lite innan han gick upp. Jag ääälskar att vakna så. När han bara pussar lite lätt på mig, åh rysningar i kroppen någon!

Idag ska jag försöka dra mig iväg till gymmet en stund (om jag orkar) och så ska jag städa innan jag sent ikväll åker iväg till jobbet.
Sååå tråkigt att behöva börja 22 nu för tiden.
Dessutom ska jag även göra fetaostfärsbiffar med potatis och tzatziki! Detta var rätten som E fick mig på fall med - löjligt nog. Hahah men jag älskar fetaost och jag älskar tzatziki.

Kanske dags att gå upp ur sängen nu.
Magen kurrar så åta heeelveteee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0