mumma.

Antar väl att det är dags att göra något halvvettigt resten av kvällen. E slutar väl jobbet om 1-2 timmar så jag har fortfarande lite tid att döda.
Har precis ätit, gjorde en ganska så god pasta - faktiskt. Idag gick träningen definitivt mycket bättre än innan. Vilket kändes jätteskönt. Körde ben, rumpa & mage - samt kondition som jag tränar varje gång. Måste förbättra min kondition något enormt. Andra steget blir väl att skippa ciggen totalt. Vilket inte borde bli speciellt jobbigt med tanke på att jag röker max två cigg om dagen - om ens det, nu för tiden.

                       

åhh nu börja jag sakna sommaren när jag såg den här bilden.. och längta till våran resa vi ska på i maj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0