Skön kväll.

Åh vad jag inte har något emot att sitta i kassan på jobbet. Speciellt såna kvällar när det blir på pricken rätt i kassan. Är så nöjd med hur kvällen gått.
Sitter nu på tuben hem och mår lite illa. Ångrar ciggen jag tog på väg till tuben, säkert dens fel.

Ska komma hem och bara va ett litet tag. Sitta på toa och njuta i typ 10 minuter.
Ikväll var peter jihde på jobbet och det absolut bästa var ju att jag inte kom på vem han var när han skulle betala i kassan. Jag kände igen honom, och fick för mig att jag kände honom privat från någonstans. Bra där melisa.

Jaja. Hoppas mitt hjärta är vaken när jag kommer hem så man kan kramas lite. Annars får jag bara krypa ner hos han o lukta lite på han.
Och ja, ska skriva om hur musikalen var. Typ imorgon , om jag orkar.

Dålig bild på fina familjen Demir. Som jag älskar er min underbara perfekta familj.


Kommentarer
Postat av: Nattaly

Mysig blogg! Hoppas du får en bra helg :)

2012-02-11 @ 15:29:48
URL: http://nattaly.blogg.se/
Postat av: Melisa

Tack så mycket! Desamma :-)

2012-02-12 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0