ungstekt lax ..

Sitter och väntar på att maten ska bli klar. Och iom att jag är sämst i världen på att koka pasta o sådär, så använder jag mig av äggklockan. Roliga är bara att jag inte fatta hur man stängde av den när den tjöt förut, så jag slog lite på den.. Nu typ piper den ett litet pip then and then - förlåt älskling? Men våld löser ju faktiskt det mesta...

Idag var jag och Linnsan på en myspromenix. Därefter åkte jag hem, kolla sista greys och stack sen till gymmet. Idag gick det ju direkt värdelöst och jag orkade inte. Blev mer på sämre än på bättre humör. Så ska äta min mat och typ glo på tv eller läsa min bok. Orkar inte fokusera.

Har ni någonsin haft tankarna så långt bort att ni inte ens vet vad ni tänker på? Känna känslan av att något är fel men inte kunna sätta fingret på exakt VAD som är fel? Och här finns ingen bästis att ventilera med.. För det brukar hjälpa, att ventilera. Att hon ställer sina följdfrågor och jag bara babblar... men ne.

image description
jag och linn en jävligt bra kväll på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0