Mys!

Här sitter jag och ser allmänt efterbliven ut medan jag försöker plugga lite.. I väntan på att min man ska komma hem så tänkte jag kanske göra lite pannkakor då.

Tidigare ikväll var jag och tränade på det nya gymmet jag köpte kort till förra veckan i torsdags. Är lagom mör i benen nu, eller inte, är i själva verket helt förstörd.
Tänkte köra lite lugnt på löpbandet idag bara och kanske lite styrketräning, men så såg jag att de hade ett gruppass - body pump. Såå efter jag kört på löpbandet ett tag så mördade jag mina ben där också. Till slut skakade dem bara, gick inte mer.
Upptäckte även att förutom solarie och jetsetmassage som ingår, finns även bastu där. Det nya gymmet ska bli min nya bästa vän i år!
Känner att hur jävla trökmelisa jag än låter som just nu, om inte jag börjar ta hand om min kropp så kommer den inte orka med i låt oss säga 60 år till, vilket jag vill att den gör. Så måste röra på mig, måste sova bra och ha rätt rutiner, maten och alla sötsaker den får jag försöka bearbeta lite längre fram. Är fortfarande alldeles för förälskad i mina nutellapannkakor..

Nä, examinationsuppgiften ska vara klar på måndag om en vecka senast 15.00 så måååste verkligen börja nu.

Med kärlek, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0