Oduschad men så jävla fräsh!!!

Ligger i sängen och tänker ut tusen nya bättre personliga brev jag kunde skrivit än det jag skrev, skrev ut och häftade ihop med mitt cv. Frågan är om man ska orka spendera förmiddagen med att skriva nytt eller bara låta bli? Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket som är mer värt det... Förmodligen skriva nytt.

En annan sak jag tänker på är varför det oftast är om nätterna alla tankar och ideer smyger sig fram? All den där energin jag skulle älska att få fram dagtid, den där motivationen, ambitionen framför allt, varför är den som en liten blodsugande vampyr och håller sig jävligt gömd i dagsljus?

För övrigt är nog inatt first time ever på kanske minst 8 år som det går över till natt nr tre utan att jag tvättat håret (jo jag tog ett bad idag så allt annat är rent) , vilket är rekord för moi och mitt huvud är så jävla äckligt nu att jag vill spy på det. Men jag måste börja bearbeta håret, måste börja behandla håret fint så det blir fint istället för tunt och tråkigt som nu.

Jaja, ska fortsätta filosofera här bredvid min nakna man. Tänka på livets stora frågor, planera framtiden och allt sånt som kontrollbehovsfreaks gör om nättera..
God natt på Er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0