Orkar inte

Jag vet det är ett helt nytt år och yadayadayada.
Men de enda som jag känner just nu är depression depression och återigen depression. Jag är så jävla trött på att varje gång jag ska ha mens så blir jag ledsen, sådär grovt ledsen att det känns som att hela livet är hopplöst och ovärt. Vet ni hur läskigt det är att känna att man skulle vilja svälja en hel karta med sömntabletter och lägga sig sen? Kanske sova bort några dagar, eller helt enkelt inte behöva vakna igen.. Vilket är helt sjuk när jag resterande 27 dagar om månaden är lycklig och älskar mitt liv.
Försöka bearbeta det, men hur? Jag kan ligga på sängen o inte orka röra mig och tårarna bara rinner - utan att jag ens själv förstår varför..

Nu är jag på väg in till stan. Det vankas Alvin & gänget på bio. Innan det ska jag kanske försöka unna mig en mascara, bara för att liksom. Eller för min är spårlöst försvunnen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det är nyttigt att gråta ut några dagar i månaden, det tillåter dig att vara sådär lycklig resten av månaden ju! Om man kan nå botten kan man nå toppen brukar jag (försöka) tänka när jag mår skit...

2012-01-04 @ 22:33:31
URL: http://lakatsuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0