Plugg, oth och diverse annat.

Sitter hemma hos min älskade bror, äntligen fick jag fram rätt kod till hans nätverk. Varför? För jag ska kunna skriva blogg. Nörd.
Vi har ätit lax, tittat på senaste av OTH - som jag längtat , dock blev det en liten besvikelse över första avsnittet.. Vi får se om en vecka hur det fortsätter.
Såg även finalen på biggest looser a.k.a mitt favvoprogram på teven. ÄLSKAR inspirationen man får av dom tjockisarna.

Och nu, fler timmar senare ska vi sätta igång med pluggandet. Dock måste jag åka om typ 2 timmar. Känns halvvärt. Men om jag åtminstone får ner lite på datorn så har jag iaf påbörjat rapporten, istället för att bara ha femtiomiljoner (läs: 4) handskrivna sidor med ideer och tankar om vad som kan diskuteras och analyseras.


kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0