Träningsvärk!

Men ändå ska jag eller vi snart röra oss mot gymmet. Enda problemet är att jag är hungrig redan nu, och att jag går som att jag bajsat ner mig pga träningsvärken. Men det är chill och jag är nöjd. Väntar bara på att min man ska komma hem.

Idag har jag hittat på nästan en hel englektion som jag ska ha observerat. Jag har skrivit inköpslista inför storhandling som skall ske när lönekontot fylls på nu på fredag - fram tills dess får vi typ leva på potatismos och köttbullar , eller något sånt.
Jag har även sett de nyaste himym avsnittet och insett att om två dagar borde det senaste oth avsnittet ligga ute på nätet.
Har även ätit både pannkakor och hemmagjorda ägg n' bacon mackor.
Jag har även registrerat mig på någon internetsida man kan söka jobb genom och hittat ett butiksjobb jag vill söka, men den vägrar registrera mitt cv?!?!

Väääldigt händelserik dag serru.
Nu är HAN hemma.
Puss serru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0