Melisas lilla vill ha.

Åh nu har de uteblivit lite inlägg på sistone, o värre lär de bli de kommande tre veckorna. Ska ju åka på friday friday! Semester ska bli skönt, en lång period utan min kärlek ska bli mindre skönt. Är just nu på väg hemåt. Det blir completos till mat! Ska bli riktigt gött! Men sitter här o läser lite bloggar o känner till vill-ha begär till lite olika saker ; en ny fin fungerande klocka, massa pengar till semester (? Oklart på hur de ska lösas, bortsett från via jobb då) , att mina nya skor ska anlända imorgon absolut senast, massa bra dyra sminkborstar - har bestämt mig för att börja använda mig av bra smink de dagar jag väl väljer att sminka mig... Hm det kanske är det enda än så länge, men de kommer nog mer saker jag vill ha - finns alltid saker man vill ha.. Fram tills jag införskaffar mig dessa saker ska jag dock mest njuta av det jag redan har, Och pussa på min fina pojkvän som är bäst. Ångest. Vill inte lämna han. Ångest också över att jag inte kommer få träffa på lillgrabben på en evighet, dog en smula när vi sa hejdå i söndags. Grät en sväng när de gick hemifrån. Nu är jag strax hemma. Med kärlek, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0