En riktig tjej

Idag har jag varit och fixat naglarna, så nu har jag långa riktigt fina kvinnonaglar. Saker som direkt blev tusen gånger svårare : skriva på mobilen, räkna pengar, skriva med penna(typ helt omöjligt!!) och jag är orolig för hur det kommer att bli när jag ska byta tampong om någon timma, ja varsågod för informationen.
Men jag känner mig faktiskt lite finare..

Annars har jag en halvdan dag, tankarna är återigen på fel håll och jag vill ersätta dem med hjälp av shopping, film, godis och världens skönaste bröstkorg men måste sitta här på jobbet som en idiot o inte göra något vettigt alls, men men bara att stå ut. Nu är det ju bara 7,5 tim kvar.

Med kärlek, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0