Konstigt

Har försökt logga in på bloggen i några dagar nu, men appen slänger bara ut mig, och iom att jag numera jobbar hela dagarna har jag inte tiden till att sitta vid datorn. Specillt inte när man vill försöka klämma in lite kvalitetstid med sin pv, eller sig själv för att ta hand om både kropp o själ iom den låga funktionen på kropp atm.
Men nu kom jag in via safari, på mobilen! E har somnat raklång över sängen, vid fötterna dock som tur är så jag får plats om jag krymper ihop, sitter och smaskar på en risifrutti summer edition som jag kan tala om för er är svajngod, att rekomenderas!
Utöver det kom vi iväg en tim tidigare ikv för vi slog rekord, enbart pga fotbollen! Jag älskar ju EM i år, ger mig mer möjligheter att påverka min arbetstid, så tacka kollegorna för att de är såpass fotbollsintresserade.
När jag väl kom hem, med min sushi, så satt E hemma med syster samt hennes fotboll, självklart är fotboll viktigt även i detta hushåll. Jag hejjade mest på tyskland, till störst del för özil spelar där, och özil är snygg som få, så ja - fotboll har sin fördel det med!

Nu ska väl jag äta upp min risifrutti och joina resterande sovande sällskap.
Godnatt, och på återseende inom kort! Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0