nattlig tunnelbanetur.

Återigen på den här underbara nattliga tunnelbaneturen, är hemma om ca 10 min. Blir nog ganska snabb sängdags nu. Känner mig helt slut i lillkroppen.
Jobbet gick helt ok. Känns verkligen nu att jag behöver break från de här jobbet en lite längre period. Men vet ändå att inget kommer att ändra på sig, så därför skulle inte en break göra speciellt mycket skillnad heller.
Har rökt alldeles för mycket cigg idag också. En del ångest på det med. Behöver sluta igen. Måste sluta. Det behöver räcka nu. Jag kan bättre än såhär. Att smaka cigg i hela käften är inte min grej längre, vill inte heller längre.

Jag hoppas på en bra dag imorgon. Den behöver bli bra. Ska få umgås med fina människor då också så det borde bli en fin dag.
Varför glor folk på tunnelbanan? Vad fan är problemet? Har de aldrig sett en människa innan? Gud vad småsaker kan störa mig ibland, men människor måste lära sig att glo mindre.
Blähh på mänskligheten just idag.

Godnatt,
Mvh bitterfittan Melisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0