8 mars.

Idag är internationella kvinnodagen, och dagar som dessa får man sakna sin mor och resten av familjen. Speciellt när vi vanligtvis firar detta ganska stort "hemma". Men tycker vi ska hyllas för att vi har något som som männen inte har och är därför bättre. Utan oss hade inte människan kunnat finnas för att vara exakt.

Jag hatar dagar som dessa, då ingenting känns värt eller nödvändigt och man bara längtar bort till när det blir bättre och när man kommer dit man vill vara i livet, där man har allt man vill ha i livet. Jag vet jag vet det är väldigt viktigt att njuta utav nuet eftersom nuet bara finns här och NU - men om nuet inte är speciellt givande för mig då? Utan bara är en övergångsperiod där allting står still, som det känns iaf.



För övrigt, angående mitt föregående inlägg LÄS DET HÄR! http://thatneedstogo.tumblr.com/post/18907388408/kony-2012-causing-more-harm-than-good VÄLDIGT VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

fin bild :)

2012-03-09 @ 10:36:09
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0