Barnvaktspluggning.

Sitter hemma hos "svärsyster" och passar barnen. De ligge självklart och sover nu så då passar jag på att läsa lite lingvistik och slurpa i mig lite cöla samtidigt. Ett lyckat recept för plugg är coca cola faktiskt!
Men jag är så himla rastlös att jag var tredje stycke pillar på mobilen. Som nu, när jag skriver detta helt meningslösa inlägg. Gör det mestadels för att jag lagade min mobil idag, så nu är den hel och fin och jag har planerat att den ska förbli sån också.

Jaja, 5 minuters pausen är över. Ett halvt kapitel kvar att läsa. De kommande 5 dagarna kommer för övrigt vara fyllda med plugg. Ska klara det den här gången, no matter what.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0