chillmode

Sitter i soffan med lite musik spelandes från mobilen och spotify och läser och pluggar lite. Ska gå igenom kapitlena på detta sätt innan jag ikväll läser igen mitt egetskrivna kompendium. Det borde kunna gå på max en tim om jag fokuserar.
Sen så spenderar jag typ 5 timmar på biblioteket imorgon för att försäkra mig att jag enbart fokuserar på plugget. Skulle göra det idag också, men hade så svårt att komma upp ur sängen idag, blev en såndär dålig start på dagen som jag konstant hade för ett tag sen där jag inte ville göra annat än bråka.

Allt det här visar mig hur otroligt påverkad jag är av mina känslor, det är inte bra att få en känslomässig rubbning. Allt går åt helvete för mig då.
Måste alltid vara lycklig. Dumma pojkvän som ska vara jobbig (ja du var jobbig and u know it) utan anledning och döda mitt hjärta tusen gånger om pga ingenting.
Vet ni hur ONT det gör att ha EN dålig dag med någon som man aldrig vill ha några dåliga dagar med?

Nu kom min älsklingsångest låt så ska njuta av den och läsa om 'pragmatics'.
Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0