Helgen.

Nu var det några dagar sen jag skrev sist. Men har verkligen haft fullt upp fre, lör och söndag. Har varit en helt underbar helg och jag har varit på riktigt bra humör precis exakt hela tiden, fram tills nu. Antagligen för man varit på topp nu i flera dagar kommer de lite att man måste krascha, plus de faktum att jag somnade vid halv sex och vaknade halv 11 idag och ungefär desamma igår. Har gått på "lånad" energi hela helgen.

Jobbigt bara att jag alltid lyckas krascha ganska rejält. Ligger och bara saknar just nu. Saknar min mamma och hennes sköna kramar, saknar lite det som är mitt typ min lgh och sådär, å andra sidan så längtar jag mer till att kunna bygga något helt nytt från grunden med E. Såna däringa små mysiga saker som lägenhetsvisningar, renovering och inredning. Visst har vi inrett denna lgh när jag väl flyttade in, men jag vill ändå ha de där från grunden. De vore mysigt, såna saker saknar jag mest. Dock kan man ju inte sakna de man inte haft så blir väl mer en längtan i de läget?
Å andra sidan så finns det saker (läs: människor(a)) jag saknat hela mitt liv, fast det har kanske varit mer att jag haft viljan att ha de där, precis som alla andra. De är svårt att förklara exakta känslan. Men ibland var man anvundsjuk på de som hade de man själv ville ha.. Nu svamlar jag en del.

Ska somna nu, dags att få den sömn jag verkligen behöver och gå på min riktiga energi. Idag kom marie hem så imorgon ska jag få höra hennes ljuva stämma också.

Mysungar, posar'n och lilla My.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0