Medicinering

Vet ni vad som hjälper mot konstig magsjukdom? Valio sommarbär, sova jättelänge och en orgasm. Då får man helt plötsligt mycket mer energi. Just nu är magen fortfarande lite i uppror så jag är lite försiktig med den, äter bara cornflakes med världens bästa valio. Speciellt med tanke på att jag sa att jag kunde jobba ikväll och kan inte riktigt sitta i mitt lilla bås och fisa för då kommer ingen komma in.

Nu ska jag bara övertala mig själv att plugga lite innan jag åker iväg till jobbet.

Härom kvällen gjorde jag en batman pannkaka! Na na na na na BATMAN!


Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Allt bra idag? :D

Kram

2012-03-09 @ 15:24:55
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0