Hello alienhead.

Svintrött tjej idag. Vet inte riktigt hur denna dag ska gå. Är lite på väg att somna på tuben nu.
Sitter en tjej här med söthund som fan, är helt kär. VILL HA HUND JAG MED, en liten bäbis jag kan pussas och kramas med och ta hand om.
Nu sitter två jättesöta pojkar här också, som också är jättesöta, så det vill jag med ha! Åh vill också ha någon som skriker "mormor" till min mami. Gud vad jobbigt det är att "behöva" göra vissa saker först i livet, innan man tar det där stora steget att skaffa barn, så tröttsamt. Kan inte den här mellantiden bara ta slut? Så nu har jag levt den i några år nada mas por favor. Jaja man ska njuta av nuet och yadayadayada, men har redan gjort det några gånger, nu längtar jag till någon större än det här.

Oj, skulle bara säga hej och att jag nu ska hoppas på att jag blir snygg idag. Men tankarna bara flög iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0