Hola!

Ligger på hotellet, japp är relativt gammel dåra, och chillar. Men det är lite befogat. De två föregående dagarna har vi promenerat och promenerat och promenerat. Grovt. Lärt oss runt typ centrala madrid relativt ok.
Sett i stort sett två tredjedelar av staden och shoppat upp mer pengar än jag gör av på shopping på typ ett år eller nåt sånt.
Min shopping är bäst, nya snygga ray bans pilotisar, snyggaste nikeskorna ever, mineralsmink, ny skinnjacka (ÄNTLIGEN FÅR JAG SLÄNGA/GE BORT MIN GAMLA FULA SLITNA SKINNIS) och klänning och två par jeans.
Imorgon väntar fotbollsmatch och mer promenerande. Värmen är helt kaosartad, ligger på minst 25 grader om kvällarna och runt 35 om dagarna.
Vi gnäller mestadels om hur ont man har i fötterna efter vårat promenerande, annars är det mest njutning på hög nivå.
Men mitt hjärta saknar lillfisen så det gör ont i mitt hjärta.

Jaja, nu kanske vi ska vara vår egna ålder och kanske, KANSKE gå o ta något alkoholhaltigt o dricka. Får se vad fötterna säger. Annars trivs jag gott o väl på hotellrummet med fötterna högt upp och lite chips..
Imorgon byter vi även hotel, till ett som ligger ännu mer centralt:) livet leker här.

Godnatt från madrid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0