Lördag, eurovision, jobb, häng m vänner.

Är på väg mot tantolunden för att möta upp bacon o co, ska umgås lite innan jag ska vidare mot jobb o såna däringa "roligheter", och ikväll förväntar jag mig en jävligt fartfylld kväll ihop med eurovision, elitloppet och löningshelg på det så ikv blir det multrakalas.
Dock finns en specifik anledning till varför jag vill påpeka just idag. När det är eurovision och allt. Jobbade förra året på eurovision också. Då satt jag där i kassan och blev uppdaterad av vad som hände via sms.
Det har nu gått ett år sen jag och mitt hjärta påbörjade den här extremt långa resan. Mestadels har det varit roligt, ibland mindre kul. Jag tycker det är jättemysigt, trots att jag ibland kan vara sämst i världen på att visa det så tycker jag att det är världens mysigaste sak att ett år senare fortfarande vara här, och så hoppas jag på att bli uppdaterad via sms ikv igen. Förra året var det ju enbart pga att man inte kunde låta bli att smsa, spela roll vad det handlade om, även något så tråkgt som eurovision!
Love you baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0