tvättstuga, kompletteringsuppgift och flyga drake.

Som tur var fick min yrsel över efter en tim. Väl då upptäckte jag på min studentmejl , som jag inte kollat på väldigt länge, att jag skulle bli klar med en kompletteringsuppgift för de basgruppsdagar jag missat senast idag kl 17. Så det var bara att sätta sig och kötta och få ihop en någorlunda ok uppgift. Den visade sig vara relativt enkel så jag gjorde det på ca två timmar.
Nu väntar sista lasset med ren och torr tvätt nere i tvättstuga som jag ska iväg och hämta.
Vid första lasset försökte vi flyga drake med Elias, men det gick sådär. Ingen av oss minns hur man ska göra riktigt? Förutom springa? Den bara flög rakt ner i marken så fort vi försökte.

jaja, dags för tvättstugan.
Med ett cpöra men ack så mycket värme o kärlek från er Melisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0