underbara lediga dagar.

var nyss på nya jobbet för ett kort informationsmöte, utbildningen skulle börja nästa vecka men nu är ju jag bortrest just de dagar de pratar om så går inte riktigt helt för mig.
Ska träna en sväng i think, ut o promenera / jogga eller hit the gym. Får se lite.
Utöver det har både jag och mitt hjärta varit ledig de tre föregående dagarna som har bestått av allt bra som det bara kunnat, vi har parkhängt, grillat, resturangdejt, bio (the avengers som var BÄST), fotboll och filmmys. Varit så obeskrivligt lycklig att det varit läskigt.

Nu väntar en bra helg och sen är det bara 4 dagar kvar tills vi är i madrid.
Ska läsa min bok nu.

Puss, M.


jag älskar dig..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0