wow

Detta måste dokumenteras. Har precis nyss varit ute och joggat, first time ever.
För att vara första gången någonsin gick det lite som förväntat. Tappade bort mig ca 3 gånger och kom hem med en mindre hel mobil - den åkte i marken och nu blir det tredje gången jag kommer laga den här mobilen. Med det sagt så kommer jag ha lagt ut tillräckligt med pengar på reparationerna för en ny skinnjacka, för kanske en tredjedel av min framtida tatuering och tusen andra saker. Känns bra.

Nu ska jag experimentera fram en kycklingpasta, för det är i princip det enda som finns i hushållet... Nästan. Ihop med köttfärs o bröd typ. Och tre olika sorters pasta. Så vi får se vad som händer i köket.

Med vänlig hälsning, färdigjoggad (för idag) tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0