återigen förvirrad tjej.

Här sitter jag och förmodligen ser jag lika förvirrad ut som jag är, älskar när man inte hittar det man ska läsa till skolan som man har dagen efter. Varför har jag problem med att göra saker i tid och gör dem alltid kvällen innan? I think I have commitment issues towards school assignments.. Ändå sitter jag här som en idiot och bloggar.
Har kommit till en fas där användandet av min hjärna är en jobbig process. Typ. Även en process där min irritation för en värdelös skrivare också växer. Hur kan bläcken ta slut så fort? Varför ska det vara så jävla krångligt att bara ha en fullt fungerande skrivare?
Kommit till en period där min irritation för kläder också växer, varför hittar jag inga fina kläder? I min garderob finns inget av variation känns det som. En irritation för att mina favoritjeans inte längre passar. Tydligen är bredare höfter något som antingen kommer med ålder, eller en överkonsumtion av mat.  På tal om det är jag hungrig. Dock vet jag inte om jag kan laga mat. För det har varit någon läcka i huset och inte kunnat använda vattnet i köket sen igårkväll. Just nu står det 2 kg disk där från igårkväll och tidigare idag. Igårkväll log jag nöjt och tänkte; gött att slippa disken. Idag tänker jag mer; fan vad jag vill få bort all den här skiten!
 
Kanske borde ta tag i skolgrejerna till 100% istället för enbart 70%. Men är så trött på att vara förvirrad över vad som ska läsas. Kan inte lärare bara vara lite omiljömedvetna och skriva ut massa såna kompendium till oss. Så onödigt frustrerande att inte  veta vad exakt man ska läsa. Eller att inte förstå.
Well, ska sluta gnälla. Är en lite gnällig dag idag. Känner att de behövs ibland det med.
 
 
Nu drar jag mig långsamt härifrån. Adjökens!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0