huvudvärksmelisa.

Här har jag gått runt i två dagar med en extrem huvudvärk, sådär man inte orkar göra något och man måste göra något. Men i princip hela kroppen stretar emot känns det som. Så pratade jag med min bror idag lite allmänt och gnällde lite över mitt problem och att ögonen gjorde ont också, varpå han frågar helt självklart sådär "använder du dina glasögon?" Ah! Justeja, sånadär äger faktiskt jag också kom jag på då. Är så himla ovan vid att behöva dom, för jag ser utan dom, kan läsa och göra allt utan dom, men anstränger ögonen mycket mer när jag är utan dom. Och vips så hittade jag dom, i troslådan(?), och nu är huvudvärken i princip helt borta.
Så nu ska jag istället hoppas på att E slutar snart så att han kan gå till matdax och handla nutella till mig så jag kan äta varma mackor med nutella på, för nu är jag dödshungrig. Har då inte ätit middag i vanlig benämning idag. Bara nästan. Åt vid 5 för jag var så himla hungrig då. Och är självklart redan jättehungrig. Dessutom nästintill klar med min uppgift 8:orna ska jobba med under mina lektioner. Ligger dock väldigt mycket på latsidan, så har inte riktigt orkat att göra färdigt allt. Min handledare vill dock att typ att allt är klart imorgon. Så får kanske skriva lite till idag.
 
Nu ringde E och sa att han är på väg hem. Och nu ringde mamma och vill prata, så ska prata.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0