jon bon jovi

Jag har en bästa vän som är absolut helt beroende av Bon Jovi, så i maj ska vi på hans konsert i Sthlm. Which will be awesome. Så därför sitter jag här och skriver på min specialpedagogikstenta och lyssnar på hans musik. Mest då you give love a bad name och blir stark och arg och känner att jag är bättre än så. Så det är ju en bra sporrande låt. Vilket gör att jag vill bevisa (för mig själv) att jag kan och jag kommer klara detta.
Har skrivit kanske en tredjedel på tentan och ska strax ta riktig paus, det här är bara en fuskpaus medan bror pratar i telefon. Snart blir det mat. Då har vi suttit här sen halv 10 och fått nästan nada gjort. Vi har pratat en del och gnällt på våra respektive tentor. Så underbar plugginställning i huset just nu.
Ska se till att bli klar med 80% av tentan tills ikväll, så ska jag ta en bastubreak - om jag förtjänar det.

Dock var jag någorlunda smart när jag skulle packa, tog med mig en tjocktröja till -utöver den jag hade på mig när jag kom hit igår? Hur jag tänkte vet jag inte.. Eftersom jag ska vara här tills på söndag. På lördag ska vi dock till lilla lisch - var väl kanske ett halvår sen jag var där sist, så om vi  åker tidigt kan jag hinna köpa mig en tröja på HM eller dylikt.
 
Nej, nu är min fejkpaus över och jag måste återgå till min tenta. 25 minuter kvar till riktigt paus. Då kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0