Måndag? Tisdag? Onsdag? Torsdag?

Ibland känns det som att man inte alls hinner hänga med i hur snabbt tiden går. Ofta har jag ingen koll på vilken dag det är.
Men idag har varit en bra dag, vi har hunnit med relativt mycket, lekland, tvätt och mys. Dock ingen träning och det ger mig lite ångest på halsen. Men funderar på om jag ska orka mig upp 6 imorgon bitti för en liten frukost ihop med en löparrunda och bastu på gymmet innan skolgång. Lär vara trött vid 6 på kvällen sen men det är ok. Känner att jag vill komma igång med träningen, med mina rutiner och med min vilja till det mesta igen.. Känns som att jag annars kommer tappa det till alla ovanstående snart.
 
I tisdags började min nygamla kurs. Var inskriven på den för två år sen, gick aldrig då. Hoppade av precis innan. Nu började jag precis som man skulle. Har dock inte läst igenom all text vi skulle. Men har ändå skrivit ner nästan en hel sida om det vi skulle läsa. Skulle vara på kanske en halv. Är dock mer förvirrad än lättad över det jag lämnat in. Ibland känns det som att man är jättekorkad och inte alls förstår uppgiften man ska göra? Blir ofta frustrerad över just den delen, känns som att uppgiften är väldigt komplicerad, medan andra tycker att den är lätt - vilket självklart gör mig mer frustrerad. Rolig cirkel det där.
 
Utöver allt det väsentliga har jag hittat mig en jacka som jag tycker verkar snygg. Eller två faktiskt. Som ser mest exakt likadana ut. Den ena tror jag dock är lite kallare, men tyvärr lite dyrare fast mer lättillgänglig.. Vi får se vilken och om jag köper någon av dom..
 
Vilken ska man välja?
Mvh, beslutsångest upp över öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0