massa nya dagar

nu har de seglat förbi en massa dagar igen sen jag skrev sist.
Påbörjade praktiken i måndags. Går helt ok. Kunde vart roligare. Men när man observerat lektioner i typ 10 veckor tidigare är det sådär är hänga med och observera lektioner för femtielfte gången igen. Men nu på måndag ska jag börja hålla i mina uppgifter. Så får vi se hur det går. Det enda negativa är att min handledare endast jobbar 80% så blir få lektioner som jag kan hålla i. Tyvärr. Men de positiva är att schemat är asgött. Två dagar i veckan är det "sovmorgon" och sluta tidigt. Typ. Om man ignorerar vissa delar av schemat. Är inte helt pigg på att ha praktik just nu. Vet ej varför. Är mer inställd på teoretiska kurser.

Annars är det inte mycket som hänt. Jobb och skola och vardagslivet. Väntar på att E ska höra av sig om när han slutar. Vi tänkte vara duktiga och träna idag. Jag måste också skriva mer på min uppgift så jag har mer att visa handledaren imorgon än det lilla jag skrivit hittills. Behöver bli mer konkretiserat.
Utöver det har jag väl nyss ätit en av de godare luncher på länge. Är dock fortf. en smula hungrig, vilket är konstigt med tanke på hur mkt mat jag åt.
Idag handlade jag pepparkaksdeg, inte till för att göra pepparkakor utan mest för att äta på.. varit sugen i flera dagar nu. Svag_tjej_89. Jävla tur att jag ska träna idag!


min mat. mvh / fat melisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0