better days..

I've met easier days, been to better places, long time I got stuck like this..

Idag har varit en bra dag. Men trots det kan jag inte komma ur en grop som jag verkar fallit ner i. Känns som att luften börjar ta slut..
Men det var skönt idag, jag och lillen gick till underbara barn mässan med farmor och hade roligt. Fram tills mitt underbara kontrollbehov än en gång tog över. Måste hitta förtroende till andra människor och släppa taget om mitt kontrollbehov. Det är mer jobbigt för andra än för mig..

Nu ska jag laga mat, plugga och kolla på film sen. Ensam hemma ikväll så ska kolla på femtioelva filmer när jag är klar med uppsatsen.

Jag och Mu, han är min stödpelare i tuffa dagar. Vi har hängt ihop de senaste 6 åren.. Han var Erdins innan det. Den luktade så mycket honom för sex år sen.. Synd att man inte kan bevara lukter..
Dags o fortsätta deppa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0