fittgrej

hatar bloggens app via samsung. helt jävla värdelös, bara råka trycka på en knapp så har du helt plötsligt postat ett inlägg.

hur som helst, magic mike jag satt och gapade när han dansa. var heelt magiskt (höhö) nej men på riktigt, hur kan man röra sig sådär? Det var helt sinnessjukt. Sen undra jag över hur många liggerbjudanden han fått sen filmen kom ut? Tom Jag ville ligga med honom och jag vill aldrig ha filmstjärnor på de sättet. Men när han dansa så bara var man helt jävla mezmeriezed eller hur de nu stavas..

nu har jag vaknat. kanske inte sovit jättelänge men de är ok. tror fanimej jag ska ta mig till gymmet idag. det är ändå typ tre veckor sen jag var på gymmet så är nog ganska mycket dags att jag återgår till att ta hand om mig själv igen. Fokusera på det först o främst. Blir tufft för en samvetsfull själ som min, men wtf måste lära mig att jag inte är den som måste ta hand om alla..

förresten såg jag också the intouchables igår, den var helt underbar. riktigt fin film. se den! njut av den! älska den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0