Ha!

Lurade min dator. Den har börjat krångla. Kanske för jag råkade tappa väskan i golvet här om dagen när jag skulle betala på Gina Tricot. Men kunde komma in på att skriva nytt inlägg nu utan musen. 
Sitter och känner att det känns som fredag idag, förstår inte varför? Kanske för att jag egentligen inte har någonstans att vara imorgonbitti och kan därför ta en sovmorgon och sova ut! Känn glädjen med mig. 
E står just nu och diskar efter den extremt goda maten jag lagade "ja men de var inte så illa" sa E när jag frågade om det smakade gott. Enligt honom syftade han på det sega köttet, som då inte är mitt fel att det är segt, och att smakerna var jättegoda. *skylla ifrån sig
Jag sitter och skriver lite på min Dickens uppsats. Känner att jag egentligen inte vill. Men eftersom vi fick ca 0 dagars ledighet mellan våra två kurser så måste jag bli klar med litteraturtentan ASAP, så ska skriva klart den och de två andra miniuppsatserna i helgen så jag slipper tänka på den kursen mer sen. Så måste jag även läsa de kapitel vi ska läsa tills på tisdag. 
Känner att min utbildning kommit till den del där jag äntligen börjar tycka att saker är mer intressant, tex barn och ungdomsvetenskapen som jag läste fram tills igår, och idag började specialpedagogik vilket jag också är intressant. 
 
Utöver det hade jag nog världens sämsta start på dagen. Vaknade ca 8 minuter innan jag behövde gå hemifrån - försovning deluxe typ. Borsta tänderna, klä på sig, på med skorna och försöka borsta håret samtidigt - gick sådär och min plattång ville ej samarbeta. Slängde den i golvet / väggen (sorry babe) men den överlevde. Duktig plattång! 
Imorgon börjar min jobbhelg. Ska bli sådär kul. Men himla skönt med dricks. Så tänker jag. Får tänka på dricksen. Vilket påminde mig att jag glömde ringa bacon. 
 
Nu ska jag och mitt snygga ansikte istället försöka fokusera på den här uppsatsen så kanske man kan fortsätta umgås lite med sin pojkvän. Vi gör ju det så sällan nu för tiden.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0