yaay fredag......

med en underton av ironi. jag skulle helst av allt velat vakna 10 år fram i tiden där allting är som det ska, typ. Eller där jag åtminstone inte sitter och blir besviken för att bajskorven smet iväg, skön vardag.

Gick upp för ett litet tag sen. Igår kräktes jag på jobbet igen. Känns bra. Sa att vi får se om de kommer en överraskning tills nästa gång... eller inte. går jö inte. en är ju ganska så skyddad vettö.

Nu ska jag väl borsta håret och försöka hitta någon present till min svärmor. Har inte den minsta lilla aning om vad man lan köpa. Har tvättid kl 13, men den kan man nog fetglömma. Måste handla mat för fyrahundramiljoner pers. Vet inte heller vad jag ska handla till då kocken i hushållet glömde lämna lista på vad som behövs... Känns ju bra.
Ne nu måste jag torka mig. Ha de gött!

Mvh,
spybitterfittan Melisa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0