jobbigt värre

sitter här hemma vid köksbordet medan två av mina favoritgrabbar kollar på fotboll. vet inte vad som är fel på mig men är möjligtvis tröttast i världen mest hela tiden, möjligtvis järnbrist o diverse annat. Iom p-staven visste jag att mensen skulle bli krånglig , hälsa på tjejen som haft mens i 8 ÅTTA dagar fram tills idag. Inte haft ork för något, vill mest sova och äta. Ja det har jag verkligen inga problem med kan jag säga er. äter en hel del , hela veckan dessutom. Men tröttheten är oändlig typ. köpte järntabletter med 100mg järn i och man ska egentligen få i sig ca 15? Hjälper inte?
Ändå sitter jag här och försöker läsa och lära mig begrepp som används ur den här boken.. insåg kanske idag hur mycket jag har att göra inom loppet av två veckor.. ska köpa berocca boost imorgon och se om der boostar mig något alls.

men just nu känner jag mig mest såhär.. mitt hår ser ut att ha fått utstå en elektrisk chock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0