Kan inte sova.

Dumma rubbad sömn. Kan inte somna. Vill väldigt gärna som na. Borde läst min bok, men jag vill verkligen inte, det tar emot så himla mycket så vet inte riktigt hur jag ska orka med att kämpa mig genom den.
Igår var jag överlycklig för jag blev klar med ännu en kurs och enligt någon mattias på csn så skulle jag ha tillgång till studiebidrag o lån och allt jag ville ha, men eftersom jag är som jag är så ringde jag idag igen och då var det SKITTRÅKIGA nyheter som jag inte alls ville höra, så nu är jag ledsen och ångestfylld till max igen. Varför tog jag såna korkade beslut vinter 2010? Varför slösade jag mitt studielån fastän jag inte borde? Varför förlitade jag mig på människor jag egentligen visste inte var pålitliga? Varför funkar vi människor på de sättet, att när vi verkligen vill något så gör vi så himla mycket för att det ska bli så trots att ALLT pekar på att det inte går, det inte är så? Varför ska vi vilja såna ouppnåeliga saker? Eller varför ville jag ändra någon som inte ville bli ändrad, varför skulle jag engagera mig i något som inte gav mig de jag ville och behövde tillbaka? Har så himla mycket ångest för gamla beslut jag tagit tidigare i mitt liv, hade jag inte varit så naiv hade jag inte vart i exakt samma knipa som jag är i idag med csn, men har bara mig själv att skylla, var ingen som tvingade mig att välja, förutom mitt egna dåvarande dumma hjärta.. Skönt att ha ett nytt hjärta. Jo jag gick ju igenom en operation och skaffade mig ett nytt och lite mindre naivt hjärta som inte var lika skadat och påhoppat, smart ide kände jag. Känner jag än idag.
Ne, ångest för gammal skit är bland de värsta som finns. Borde ignorera den så mycket som man bara kan, ibland är det dock svårt, speciellt när det kommer tillbaka i form av huvudvärk. Dumma dumma dumma melisa..

Ska väl försöka somna ändå. E snarkar och jag önskar jag kunde vara i samma djupa sömn som han är i, alltid. Skulle vara skönt.. Bara ge sig själv det. Vore drömmen. Vore allt.
Nu ska vi trolla bort ångest.

Bjuder på bilder som är långt från ångestfyllda för att bryta de tråkiga humöret med något lite roligare.. (självklart bara bilder på mig, jag är ju egoist o denna blogg handlar om MIG)



https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/943494/images/2012/pic_50414313ddf2b356c9000f7f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0