long time no see.

nu har det hunnit hända grejer här! mer än en vecka har gått, i think? till o börja med har jag införskaffat mig en ny bäbis och sitter och skriver via min samsung galaxy sIII atm som jag är månge nöjd med.
utöver det har jag fått fina presenter när jag fyllt år, skor, jeans, espressomaskin (i♥latte), pengar, presentkort och sist men definitivt inte minst utan verkligen årets finaste present en jättefin ring från svärisarna och oj vad glad jag blev. ville gråta men försökte hålla mig. men jag blev väldigt rörd av geseten och allt fint de sa till mig. jag älskar att komma överens med E's föräldrar för mina är inte alltid här och då blir det tufft ibland och då är det skönt med hans..
nog om det nu. sen var bästismarie plus mamma karin här och njöt av en skönt utgång i fredags. det var en jätterolig kväll med massa dans, alkohol och en hel del skratt. min kusin och este gjorde oss sällskap under kvällen också.













men på lördag kom allt det roliga igång. lillfisen fyllde fyra år. han firade dock med sin mami på lördagen men estes föräldrar hämta han på kvällen och vi alla tre sov där på lördaag för söndag skulle vi ha STORKALAS för både han o sötkusinen noelia. jättelyckat kalas och jag tror barnen hade jättekul då de fick springa ute och leka. lillfisen fick ca 25 presenter haahah var helt sinnessjukt mycket! han var så himla lycklig över det

♥ log mest hela tiden. fick sig en vattenpistol som han så gärna ville ha också!
nu har jag dock mest ångest och vill inte att det ska vara måndag... innebär saker jag inte vill.












Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-18 @ 21:33:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0