on my way..

På väg hem från jobbet. Har fått jobba med Linnsan ikväll, det var himla skönt. Tiden gick fort och vi hade så jävla kul! Min lillasyster :)
Sitter på tuben och har lite ont i hjärtat, varför vet jag inte. Längtar tills på måndag, då mitt nya liv startar lite igen, vilket känns himla skönt och jag är överlycklig för det. Ska bli skönt att göra något viktigt igen, känna mig viktig för mig själv igen, jag behöver verkligen det..
Inte spendera resten av livet på krogen och inte göra något av det jag fått.
Fast det är ju långt från tråkigt att gå hem med fickan full med dricks, så det har sin fördel också.
Köpte mig skor idag, efter ett arbetspass är dom betalda liksom, plus lite till.

Nu är jag jättetrött, är hemma snart. Då ska jag äta macka, dricka vatten och däcka stenhårt.
Imorgon vankas bio med mina två små hjärtan.. Finisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0