Ganska trött tjej.

Idag har varit en relativt lång dag. 
Fick knappt någon sömn i natt, som att jag och E har en sömn cykel som vi båda följer känns det som. Eller som att jag bara följer hans sömn. När han sover, sover jag, när han inte sover sover inte jag och ibland när han sover sover inte jag. Lite sådär funkar vi. 
Kom iväg till skolan hur som helst, i en relativt god tid. Väl i skolan fick jag åtminstone en liten del gjort. Därefter träffade jag min handledare från praktiken. 
Nu är det mesta klart när det gäller utformningen av mina uppgifter, det som fattas just nu är självaste lektionsplaneringen, texterna, min reading draft och lägga till schema på min actionplan. Det hade jag tänkt göra ikväll. 
Sen självklart har jag X antal sidor att läsa i the good soldier och även svara på lite frågor angående boken samt tematexten. Alldeles för mycket på en och samma gång ihop med en tjej som har extremt dålig självdiciplin och sämst planeringsförmåga. 
Idag bestämde dock jag och Neval att åtminstone once a week sitta i några timmar i skolan och skriva och läsa och ha framförhållning. 
Imorgon blir det en lång dag igen. Hela den här veckan kommer kännas som en extremt lång dag. 
 
Nu kallar tarmen verkar det som, därför ska jag avlägsna mig detta forum. Ta en avkopplande stund på toa, kliva in i bekvämaste kläderna ever och göra färdigt och läsa. KANSKE att jag unnar mig lite revenge. 
 
önskar idag vore en sånhär dag där man kunde vila fötterna och njuta av att göra lite ingenting.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0