jag har haft snyggare dagar..

Just idag har jag än så länge legat i soffan och käkat pizza och ätit daimtårta. Man blir så himla produktiv efter en kväll på krogen. Men jävlar vad kul vi hade. Länge sen vi njöt så mycket av att gå ut haha. 
Men idag är man inte på topp, tror att jag tappade ca 98% av mina hjärnceller igår, mitt samtal med pizzasnubben tidigare: 

Melisa: Eh hej, är det här pizzerian här bredvid vid vägen? 
Han: Ja alltså, det beror väl på vart du bor? 
Melisa: Joo, precis.. Men du vet glanshammarsgatan, här precis vid vägen? 
Han: Jo det är den fristående kiosken vid vägen, ja. 
 
När jag kommer ner för att hämta pizzan så börja jag självklart skratta, han fattade att det var jag som ringde och frågan "bakis idag?" kom efter ca 3 sekunder; ah syns det så väl? Som tur är mår jag inte så dåligt, som jag är trött. Mår fysiskt jättebra. Och min mat jag skulle fixa och äta igår innan jag gick och la mig, var en halv muffins som jag tryckte i mig i sängen. Känns väldigt stabilt och väldigt harmoniskt. 
Jag har sovit assämst så antar att jobba ikväll kommer bli en utmaning. Men det får gå! 
 
Något jag dock funderar på är hur man botar svullna röda ögon? Är helt röd och svullen under ögonen, som utslag i princip.. Har kräm på, men det vill inte riktigt helt sammarbeta idag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0