akut hjälp sökes !!

VARFÖR är jag så morgontrött? Alltid så kan jag komma upp ur sängen utan problem, äta frukost utan problem, få iväg två barn (elias & esteban) till dagis respektive jobb utan problem. Då har jag varit vaken i strax över en timma, och så fort de ställer sig i hissen så slår någon enorm trötthet ut över mig. Helt plötsligt känns det som att jag inte sovit på 8 dygn och måste akut somna NU. Såhär är det självklart varje dag, så fort jag sätter mig på tunnelbanan till skolan samma jävla visa. Vad kan man göra.för att lösa detta problem?
Förr i tiden när jag duschade och tvättade håret dagligen så blev jag pigg, men mitt hår mådde mindre bra så därav inget mer duschande varenda morgon... Varför kan jag inte få vara den där pigga typen från 08.00? Jag vill så gärna komma dit. Men icke sa nicke. Så här sitter jag och dricker kallt kaffe för jag är så borta att jag glömde bort kaffet och råkade sen hälla i ca tre liter mjölk (OBS ej överdrift! typ).

Idag behöver jag läsa ca 150 sidor. Det kommer inte att ske. Sen ska jag träffa Elma när kvällen slår till. Förhoppningsvis.

och såhär snygg är jag. hur snygg är du?



Kommentarer
Postat av: märy

ställ dig i duschen utan att tvätta håret då? :) jag skickar över lite morgonpigghet, själv gick jag upp strax innan sex idag ;) men min trötthet kommer nu , men den går över, låt inte den vinna över dig!
älskar dig även om du är hur trött som helst

2013-01-30 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0